fbpx

Általános Szerződési Feltételek

Kérjük, vásárlás előtt figyelmesen olvassa el az alábbi feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti Önre nézve! A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

Szolgáltató adatai

A szolgáltató neve: mARTás festmények, Bodonovich Márta egyéni vállalkozó
A szolgáltató székhelye: 1126 Budapest, Hollósy Simon utca 19.
A szolgáltató elérhetőségei: info@martasfestmenyek.hu
martasfestmenyek@gmail.com;
+36208289584
Honlap: martasfestmenyek.hu
Adószáma: 68473585-1-43
Egyéni vállalkozói nyilvántartási szám: 51796509

A szerződés nyelve: magyar

A tárhelyszolgáltató adatai:

MAXER Hosting Kft.
9024 Győr, Répce u. 24.
e-mail: info@maxer.hu
tel.: +3612579913

1.1. Alapvető rendelkezések

1.2. Hatályba lépés: 2021.08.30.

1.3. A webshop szerzői jogi védelem alatt áll.

Az alkotások is szerzői jogi védelem alatt állnak, a megrendelő kizárólag saját célra jogosult felhasználni, üzleti forgalomba nem hozhatja. Illetéktelen felhasználása büntetést von maga után.

Bármilyen módon történő sokszorosítása jogellenes.

Az egyedi megrendelésekre készült festményekről készült fényképeket kérés nélkül megoszthatjuk a közösségi médiában, reklám céljából. Amennyiben ezt a megrendelő nem szeretné, megrendeléskor a megjegyzés rovatban kell feltüntetni ezt az igényt, amelyet ezután tiszteletben tartunk.

Adatkezelési szabályok

1.4. A adatvédelmi tájékoztató itt található.

Megvásárolható termékek: Egyedi festmények, festménnyel ellátott babaszoba dekorációk, illetve falfestés, mint szolgáltatás.

1.5. A termékek online vásárolhatóak meg, de személyes átvételre is lehetőség van. Az árak bruttó árak, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget, annak plusz költsége a szállítási költségek fül alatt megtalálható. Egyéb plusz költség nem merül fel.

1.6. A webshopban a termékek neve, leírása, a termékekről fotó található. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

1.7. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, teljes körűen tájékoztatjuk a Felhasználókat az akció időtartamáról.

1.8. A rendelés menete

A kiválasztott és kosárba elhelyezett termékek mennyiségét, végösszegét leellenőrizheti, ha úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni azokat, akkor egyszerűen kattintson a “Tovább a pénztárhoz” gombra! Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként regisztrál vagy regisztráció nélkül vásárol.

Ha korábban már vásárolt nálunk, úgy egyszerűen csak adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címedet és jelszót! Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén pedig adja meg neved, értesítési e-mail címét, telefonszámát és a  számlázási, szállítási címét!

A következő lépésben a webshop automatikusan megmutatja, mennyibe is kerül az általa Kosárba rakott termékek postai szállítása. Jelenleg webáruházunkban közvetlenül paylike rendszeren keresztül tud fizetni, de lehetőség van, közvetlen banki átutalásra is, az ezekhez szükséges adatok mind a weboldalon, mind a rendelés után kapott értesítő e-mailben is megtalálhatóak. Személyes átvétel esetén készpénzzel is tud fizetni.

Utalás esetén, erre a bankszámlaszámra tudja utalni a megrendelés végösszegét: Bodonovich Márta, MKB Bank 10300002-10358382-49010015, a megjegyzés rovatba a rendelés számát fel kell tüntetni.

Hírlevélre való feliratkozásra is van itt lehetőséged, ha a későbbiekben is szeretne értesülni akciókról vagy újdonságokról.

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, és elfogadja a “Elolvastam és elfogadom a felhasználási és rendelési feltételeket” akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés elküldése” gombra! Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomása előtt van lehetősége. Amennyiben rendelését véglegesítette, és a megadott adatokban utólag mégis hibát fedez fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményezze a rendelés törlését! A hibás rendelés törlését a rendelésben megadott e-mail címre küldött levéllel jelezheti. Ezt követően a helyes adatokat tartalmazó rendelés újra feladható.

Fenntartjuk a jogot a már rögzített megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészében. Erre viszont kizárólag a vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén az összeg visszautalásra kerül a vásárló részére.

1.9. Adatbeviteli hibák javítása

Ha a rendelésben hiba merül fel: adatok elírása, termékek pótlása/törlése, a martasfestmenyek@gmail.com-re e-mail címre haladéktalanul írja meg, a rendelés feldolgozása már 1-2 órán belül is megkezdődhet.

1.10. Fizetési lehetőségek, szállítási módok

Itt olvasható el a szállítással és fizetéssel kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat.

A vásárló érdekében oldalunkon regisztráció és bejelentkezés nélkül is tud vásárolni, hogy minél gyorsabban és gördülékenyebben történhessen a pénztárig való eljutás. Ha nem szeretne regisztrálni, válassza a „Vásárlás regisztráció nélkül” opciót! Azonban ha regisztrál, akkor legközelebb még gyorsabban tud majd vásárolni, megnézheti korábbi vásárlása részleteit és figyelemmel követheti aktuális rendelése állapotát.

Ha bármi további kérdése lenne, bátran keressen az alábbi elérhetőségeink egyikén!

  • e-mail: martasfestmenyek@gmail.com
  • telefon: +3620 8289584 (hívható hétköznap 9 és 19 óra között)

Milyen szállítási lehetőségek közül tud választani?

Megrendeléskor ki tudja választani a legkényelmesebb szállítási típust. 

Lehetőség van Foxpost automatába való szállításra, amely egységesen 1100 Ft-ba kerül.

Foxpost automatába küldés esetén a csomagot a vásárló által kiválasztott célterminálba juttatjuk el. A csomag terminálba érkezését követően mind e-mailben, mind SMS-ben értesítést és egy nyitókódot kap a Foxposttól, amelynek segítségével a következő néhány napban 0-24 órában bármikor át tudja venni a küldeményt az adott terminálból.

Házhoz szállítás a Csomagpiac futárszolgálattal: 1150 Ft-ért, csomagfeladás várható ideje: 4-5 munkanap. Azonban lehetőség van sürgősségi csomagfeladásra is: + 600 Ft a felára, ebben az esetben a csomagfeladás várható ideje: 1-2 munkanap. Utánvétel fizetéssel való házhoz szállítás: +255 Ft-ba kerül.

A futárszolgálat a kiszállítás napján e-mail-értesítést küld, amelyben tájékoztatja a címzettet a várható érkezés 2 órás időintervallumáról. 

20.000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítási díjat átvállaljuk és ingyenesen küldjük el a megvásárolt termékeket.

Személyes átvételre is van lehetőség Budapesten a Mom park környékén előre egyeztetett időpontban.

Az itt megadott szállítási költségek kizárólag magyarországi kézbesítés esetén érvényesek. Amennyiben külföldre szeretne rendelni tőlünk, az is megoldható – ehhez kérje egyedi ajánlatunkat a martasfestmenyek@gmail.com e-mail címen!

Milyen fizetési módok közül tud választani?

Webshopunkban bankkártyával, Barion rendszeren keresztül, előre utalással, utánvétellel és személyes átvételkor készpénzzel is tud fizetni.

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.”

Utalás esetén kérjük a végösszeget az alábbi bankszámlánkra küldje el:

  • kedvezményezett neve: Bodonovich Márta 
  • ​kedvezményezett bankja: MKB Bank
  • kedvezményezett bankszámlaszáma: 10300002-10358382-49010015 
  • a közlemény rovatba kérjük, tüntesse fel a rendelés azonosítóját.

Amint beérkezik az utalása, összekészítjük a csomagját, és a kiválasztott szállítási forma szerint postára adjuk.

1.11. A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. Megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.

1.12. A megrendelések feldolgozása és teljesítés

 A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8 és 19 óra között történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időponton kívül is van lehetőség rendelés feladására. Amennyiben a vásárló rendelése a munkaidőn túl érkezik, akkor az a következő munkanapon kerül feldolgozásra.

Visszaigazolás

1.13. általános teljesítési határidő, a készleten lévő termékek esetében a visszaigazolástól számított 15 munkanapon belül. Egyedi megrendelések, illetve falfestés szolgáltatás esetében visszaigazoló e-mailben egyeztetett időpontig.

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap az általad megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk, ellenőrizze a levélszemét / spam mappát a levelező rendszerében! Ha itt sem találja a visszaigazoló e-mailünket, akkor kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeinken! Jó, ha tudja, hogy a hatályos jogszabályok szerint amennyiben a visszaigazoló e-mailünk nem érkezik meg 48 órán belül, akkor mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.

A rendelés teljesítésének megkezdéséig lehetősége van a rendelésed visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor e-mailes értesítést kap a rendelés feldolgozásának tényéről, ezután már csak írásos formában, a martasfestmenyek@gmail.com e-mail címre küldött levélen keresztül tudja rendelését visszavonni vagy a megrendelését utólag módosítani.

1.14. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni.

Elállás joga

1.15. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

1.16. A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza, árát 14 napon belül visszatérítjük miután meggyőződtünk a termékek épségéről. A futárszolgálati díj nem kerül visszafizetésre. A visszafizetés az általa igénybe vett fizetési móddal azonos módon történik. A fizetési mód alkalmazásából kifolyólag semmilyen többletköltség nem terheli a vásárlót.

Köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozata közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költsége a vásárlót terheli. A vásárló kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termékjellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Az elállási jog nem gyakorolható, ha nincs meg a termék összes tartozéka.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk vagy igény szerint újra küldjük a terméket. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a Vállalkozó tulajdonában marad.

Garancia, jótállás

1.17. Termékeinkre 12 hónap garanciát vállalunk. Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő szavatosságra vonatkozó jogszabályoknak megfelelően forgalmazzuk, amiben a Polgári Törvénykönyv 2013. évi V. törvény XXIV. fejezete (Hibás teljesítés), valamint az azt kiegészítő 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet (a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól) az iránymutató.

Panaszkezelés

Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

Tájékoztatunk, hogy velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben a fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testületi eljárás megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

A kérelemnek tartalmaznia kell

  1. a) a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
  2. b) a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
  3. c) ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
  4. d) a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
  5. e) a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését

f)a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,

  1. g) a testület döntésére irányuló indítványt,
  2. h) a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu

A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

Baranya Megyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154
Fax: 06-72-507-152
E-mail: abeck@pbkik.hu; mbonyar@pbkik.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszám:06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523
Fax: 06-76-501-538
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu; mariann.matyus@bkmkik.hu
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszám: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
E-mail: eva.toth@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870
Fax: 06-46-501-099
E-mail: kalna.zsuzsa@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Telefonszám: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: 06-62-554-250/118
Fax: 06-62-426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám:06-22-510-310
Fax: 06-22-510-312
E-mail: fmkik@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
Fax: 06-52-500-720
E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefonszám: 06-36-429-612
Fax: 06-36-323-615
E-mail: hkik@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.
Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570
Fax: 06-56-510-628
E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszám: 06-34-513-027
Fax: 06-34-316-259
E-mail: szilvi@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.
Telefonszám: 06-32-520-860
Fax: 06-32-520-862
E-mail: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 6-8. III. emelet 331.
Telefonszám: 06-1-269-0703
Fax: 06-1-474-7921
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület
Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.
Telefonszám: 06-82-501-026
Fax: 06-82-501-046
E-mail: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
E-mail: bekelteto@szabkam.hu
Tolna Megyei Békéltető Testület
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet
Telefonszám: 06-74-411-661
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület
Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszám: 06-94-312-356
Fax: 06-94-316-936
E-mail: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.
Telefonszám: 06-88-429-008
Fax: 06-88-412-150
E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu

Zala Megyei Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefonszám: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

Egyéb rendelkezések, információk

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadod a www.martasfestmenyek.hu általános szerződési feltételeit.

Budapest, 2021. 08. 26.

Elem hozzáadva a kosárhoz.
0 elemek - Ft
X